Hoi allemaal! Ik wil dit jaar voor het eerst wat groenten gaan verbouwen op mijn balkon, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen. Wat groeit er goed in potten en vergt niet te veel onderhoud? Terwijl ik net een korte pauze nam op deze gameplatform https://legionbets.win/ , dacht ik aan het groene balkon waar ik op hoop voor de zomer. Hebben jullie aanraders voor beginners? Zijn tomaten of sla makkelijk te doen in een kleine ruimte, of moet ik ergens anders mee starten?