Minulla on tapana pelata korttia laivamatkoilla Ruotsiin, mutta siellä merellä netti pätkii ihan koko ajan. Olen etsinyt peliä, joka ei kaatuisi heti kun yhteys katoaa. Pystyykö tätä uutta versiota pelaamaan sujuvasti ilman jatkuvaa nettiä?
Minulla on tapana pelata korttia laivamatkoilla Ruotsiin, mutta siellä merellä netti pätkii ihan koko ajan. Olen etsinyt peliä, joka ei kaatuisi heti kun yhteys katoaa. Pystyykö tätä uutta versiota pelaamaan sujuvasti ilman jatkuvaa nettiä?
Laivojen ja lentokoneiden huonot verkkoyhteydet ovat todellinen testi selaimessa toimiville peleille. Useimmat nykypelit vaativat jatkuvaa pingausta palvelimelle, mikä saa pelin jäätymään täysin yhteyden katketessa. Fiksusti koodatut pelit kuitenkin lataavat kaikki tarvittavat tiedostot heti kerralla laitteesi välimuistiin. Jos kaipaat matkoillesi tällaista täysin pätkimätöntä ja luotettavaa korttipeliä, lue lisää tästä optimoidusta versiosta. Kun avaat sivun satamassa ennen lähtöä, voit huoletta jatkaa pelaamista vaikka keskellä merta ilman minkäänlaista datayhteyttä tai kaatumisia.
Tuo välimuistin hyödyntäminen on kyllä kätevää. En tiennytkään, että selainpelit voivat toimia noin hyvin offline-tilassa. Täytyy ehdottomasti testata seuraavalla reissulla.