Jeg skal til våren vaske terrassen og husveggen, og jeg lurer på om det er lurt å investere i en høytrykksvasker til privat bruk. Har noen av dere erfaring med å bruke slike maskiner hjemme? Jeg har hørt at de kan være veldig effektive, men jeg er litt usikker på om de er vanskelige å håndtere for en nybegynner. Hva bør jeg spesielt tenke på når det gjelder valg av modell, og er det noen viktige sikkerhetshensyn man må ta? Er det stor forskjell på elektrisk høytrykksvasker kontra andre typer?