Olen viime aikoina yrittänyt tutustua enemmän urkumusiikkiin, mutta huomaan olevani vähän hukassa sen kanssa, mistä kannattaisi aloittaa. Kalevi Kiviniemen nimi tulee vastaan jatkuvasti keskusteluissa ja levysuosituksissa, joten ajattelin kysyä täällä kokeneemmilta kuuntelijoilta. Mitkä hänen albumeistaan ovat sellaisia, joista saa hyvän käsityksen hänen tyylistään ja soitostaan? En tunne juuri lainkaan klassista urkumusiikkia, joten liian raskaita tai vaikeasti lähestyttäviä levyjä en ehkä ensimmäisenä etsisi. Olisi kiva kuulla myös, mikä levy on tehnyt teihin suurimman vaikutuksen ja miksi.