Voor mij is de beschikbaarheid van vertrouwde betaalmethoden altijd de doorslaggevende factor om wel of niet ergens te gaan spelen. Ik vind het persoonlijk nogal onhandig als je verplicht bent om een creditcard te gebruiken of vage e-wallets moet aanmaken waar weer extra commissie voor wordt gerekend. Gisteravond wilde ik een storting doen, maar ik kon de bekende Nederlandse betaalknop niet direct vinden op de algemene informatiepagina van de website. Misschien heb ik er simpelweg overheen gekeken omdat ik snel op mijn mobiel aan het scrollen was tijdens de reclame op televisie. Heeft iemand van jullie onlangs nog geld overgemaakt via de eigen bankomgeving naar dit specifieke platform, en hoe verliep de verwerking van die transactie bij jullie wat betreft de snelheid en de veiligheid?