Die terugval in bonuskwaliteit na de welkomstperiode is een patroon dat ik bij meerdere platforms heb meegemaakt en het is precies waarom ik tegenwoordig verder kijk dan alleen de welkomstbonus. Bij Spinfin heb ik dat terugvalpatroon niet ervaren na vijf maanden gebruik. Nederlandse spelers die willen weten wat ze na de welkomstperiode kunnen verwachten, https://spinfinonline.com/ geeft een actueel overzicht van de volledige bonusstructuur voor de Nederlandse markt inclusief weekbonussen en cashbackvoorwaarden, dat gaf me een realistisch beeld voordat ik me serieus committeerde. Wat ik na vijf maanden kan zeggen is dat de weekbonussen consistent zijn gebleven in zowel percentage als voorwaarden zonder stille verslechteringen die ik nergens officieel aangekondigde zag. De cashback wordt eerlijk berekend en de freespinsacties wisselen regelmatig van gekoppelde titels wat het interessant houdt. Voor iemand die bang is voor een terugval na de welkomstperiode is Spinfin tot nu toe een aangename uitzondering.