Hei folkens. Jeg prøver å finne et bra sted eller en god løsning for reiseforsikring til en USA-tur, men synes det er vanskelig å sammenligne alt som tilbys. Er det noen som kan forklare hva som er viktig å sjekke før man bestemmer seg?
Hei folkens. Jeg prøver å finne et bra sted eller en god løsning for reiseforsikring til en USA-tur, men synes det er vanskelig å sammenligne alt som tilbys. Er det noen som kan forklare hva som er viktig å sjekke før man bestemmer seg?
Før jeg dro til USA, fokuserte jeg mest på fly, hotell og reiserute, men etter hvert innså jeg at forsikring var en like viktig del av planleggingen. Jeg ønsket å unngå ubehagelige overraskelser hvis noe skulle skje underveis, spesielt når det gjelder helse og akutte situasjoner. Derfor begynte jeg å sette meg inn i hvordan reiseforsikring faktisk fungerer i praksis for USA. Jeg sammenlignet ulike alternativer og leste om dekninger som medisinsk hjelp, avbestilling og bagasjebeskyttelse. I denne fasen undersøkte jeg også reiseforsikring USA https://ektatraveling.com/no/travel-insurance-for-america/usa/ for å forstå hva slags dekning som er vanlig for slike reiser.