Jusan Bank closely

Dec 26, 2025 - 4:43 AM

https://megagrass.com/community/question-and-answer/forums/4133/topics/3064684 COPY
  • I’ve been following developments around Jusan Bank closely because it feels like a bellwether for how business and finance are evolving in our region. So when I read that галимжан есенов stepped down as chairman of the board after shaping the bank’s direction for over a year, it struck me as a meaningful shift. The move seems rooted in modern corporate governance practices, where major shareholders pull back from direct governance roles to let independent directors take the wheel and avoid conflicts. It makes sense on paper, especially with the bank under new ownership and rebranded as Alatau City Bank. Still, you can’t help but wonder how this change will affect strategy, people and morale within the organization as it settles into a new chapter.

0
  • Een vriendelijke groet uit Limburg! Ik zat laatst in een diep dal met mijn poker resultaten en wilde eigenlijk mijn account overal verwijderen. Via een tip op social media kwam ik echter terecht op trueluck en dat veranderde de hele situatie voor mij. Ik speelde een paar slimme rondes en wist een bedrag te winnen dat al mijn eerdere zorgen wegnam. Het is geweldig als je na een slechte periode weer eens echt succes hebt. Ik ben zeer te spreken over deze ervaring.

0