Ik speel meestal vanaf mijn telefoon en vroeg me af: heeft Wizebets een mobiele app? Hun site werkt prima in mijn browser, maar ik gebruik liever apps voor snellere toegang en minder aanmeldingen. Weet iemand of ze van plan zijn er een te lanceren?
Ik speel meestal vanaf mijn telefoon en vroeg me af: heeft Wizebets een mobiele app? Hun site werkt prima in mijn browser, maar ik gebruik liever apps voor snellere toegang en minder aanmeldingen. Weet iemand of ze van plan zijn er een te lanceren?
Tot nu toe is er geen aparte app, maar eerlijk gezegd werkt Wizebets https://wizebetsnl.com/ zo goed op mobiel dat je er niet eens een nodig hebt. De app is volledig responsief, laadt supersnel en alle functies – inclusief livechat en betalingen – zijn direct vanuit de browser beschikbaar. Ik gebruik de app dagelijks op mijn iPhone en heb geen problemen met vertraging of crashes gehad. Bovendien hoef je je geen zorgen te maken over updates of opslagruimte, omdat hij browsergebaseerd is. Als je hem op je startscherm plaatst, voelt het in feite als een native app. Ze hebben de site duidelijk ontworpen met een mobielvriendelijk design in gedachten.
Ik geef tegenwoordig eigenlijk de voorkeur aan webversies. Apps vreten soms te veel batterij of geven spammeldingen. Bij browsergebaseerde sites tik je gewoon in wanneer je wilt spelen en sluit je rustig af als je klaar bent.