Hvordan kombinere strømmetjenester og tradisjonell TV på én skjerm

Jun 10, 2025 - 10:26 AM

https://megagrass.com/community/question-and-answer/forums/4133/topics/2933081 COPY
  • Vi har en ny smart-TV hjemme, og jeg prøver å finne ut hvordan vi kan bruke både strømmetjenester og de tradisjonelle kanalene på samme skjerm uten å måtte bytte kilde hele tiden. Jeg har foreldre som helst ser på vanlige kanaler, mens jeg selv bruker Netflix, Viaplay osv. Skulle gjerne hatt alt samlet på én plass — finnes det en enkel måte å gjøre det på?

0
  • Vi hadde akkurat samme greia hos oss. Jeg endte opp med å sette opp en IPTV løsning, og det har vært superpraktisk. Der har vi både live-TV og tilgang til en rekke strømmekanaler på samme plattform. Alt vises gjennom én app på smart-TV-en, så du slipper å bytte mellom innganger eller fjernkontroller hele tiden. Foreldrene mine klarer til og med å bruke det uten hjelp nå, så det sier litt

This post was edited Jun 14, 2025 10:45AM
    0
  • Jeg la merke til at det hjelper mye å rydde opp på startskjermen på TV-en. Mange har alt mulig liggende der som de aldri bruker, og det gjør det bare mer forvirrende for de som ikke er så teknisk kyndige. Litt opprydding gjør faktisk hele opplevelsen mye mer oversiktlig for alle i huset.

0